Rea is lovely!

Har ju egentligen avslutat bloggen för säsongen, men hittade något lovely på rean som jag måste visa för er. Som jag nämt förut är Grönbergs Interiör i Göteborg en affär med mycket vackra saker, däribland massa fina julgranskulor. Tog en sväng dit igår för att se om det fanns kvar några godbitar från rean som starta den 28 dec och det gjorde det! Hittade tre underbart vackra julgranskulor från Walther & Co. De kostar en slant även på rean, men jag tror nog det är värt det =). Den röda kulan var nog populär för på en bild från affärens blogg den 28dec fanns det många sådana röda kulor och jag hitta bara en i affären. Längtar nu redan till nästa jul och att då få sätta i dessa kulor i en fin gran! Har ni hittat något fint på julrean?

Foto: AnnaJanson

Kommentarer

Tack för din snälla kommentar på bloggen! Vilken rolig idé o ha en julblogg, bloggar du ingenting övriga tiden på året? Ha det fint! Kram Emelie
Hannele sa…
Jag hittade också lite billiga julsaker :)
Malin sa…
Jättefina kulor! Jag är urdålig på att köpa saker på julrea. Tycker liksom att det är trist att köpa julgrejor nu. Egentligen är det ju nu man ska frossa loss. Julsaker är ju oftast ändå ganska tidlösa. Får lära mig av julproffset... Du. :-)
Ylva sa…
åh kul med rea-fynd!! Jag hittade fina kulor på Norrgavel. Även där kostade det en slant trots rea...

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller