Nu är glada julen slut, och granen dansas ut...

Inte riktigt, men det är dax för mig att avsluta bloggen för denna gång. Julen dansas först ut om ca 2 veckor hemma hos mig, dvs 13:e jan, men fram tills dessa kommer inga nya julsaker fram eller annat juligt, därav ett naturligt slut för denna julblogg. Har haft 3 roliga månader med stigande besöks antal, med ett genomsnitt på ca 200-300st sista tiden innan jul. Jättekul tycker jag och tack för all respons jag fått på det jag skrivit! Värmer varmt i hjärtat! Kanske ses vi nästa höst igen, eller inte. Har inte riktigt bestämt mig ännu =). Har lite funderingar på att starta upp en annan blogg och kommer i så fall att meddela detta här. På återseende!

Foto: A&M Janson

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Ps. Njut nu av julblommor, julgranar, julljus mm och städa inte ut allt för tidigt. Det är ju bara en kort period vi får njuta av allt vackert julen har att bringa och nya fräscha vår saker och färger kan vänta två veckor till =).

Kommentarer

Linda sa…
Tack själv för härlig inspiration i juletid. Gott nytt år på dig.
Gott nytt år!
Jag håller med dig, jag vill inte heller städa ut julen för fort. Det är så kort tid man får njuta.
ASSA sa…
Ønsker deg også et riktig GODT NYTTÅR!
Håller med. Vi som precis flyttat och nu i princip "Inrett" med julsaker kommer ju ha ett hem som ekar tomt när allting är bortplockat. Men hos mig så varar julen t.o.m. den 13:e januari =)
Fridolin sa…
Jag är tradtionalist. Tjugonda Knut åker granen ut men mest för att den barrar rätt rejält vid det laget. Det är alltid lite vemodigt när julsakerna plockas bort tycker jag. :)
Lisa sa…
Ja, har alltid läst julbloggar för att maxa stämningen, men nu blev det även en egen :-D vilka fina bilder du har tagit här!! Längtar ännu mer efter årets nysnö nu. Ha det gott!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller