Te-adventskalendern 2015

Ni såg en skymt av den på instagram hört om den tidigare år och, men känner att den bör ges mer uppmärksamhet för så bra är den! Te-adventskalendern alltså! Jag och min man dricker gärna en kopp te på kvällen ihop med något gott till och för oss har te-adventskalendern varit en höjdpunkt under kvällarna i december senaste två åren. Vi gillar den skarpt! Den har fått oss att gilla gröna teér som vi annars ratar, den har fått oss att dricka smaker vi annars inte tittar åt, den ger oss helt enkelt smakupplevelser vare kväll i december fram till jul! Att den sedan är KRAV-certifierad gör den till den perfekta kalendern för mig/oss! Jag får en julkalender som är förbrukningsvara med lite lyxkant och dessutom är miljöbra! Sen att det är en riktig snyggförpackning ger den ännu mer habegär för snyggförpackningar är jag svag för!

Foto: Emma Shevtzoff

Man kanske kan tro att detta inlägg är sponsrat, men icke. Jag tycker helt enkelt att te-adventskalendern är väldigt bra där av alla superlativ!

Kommentarer

Nathalie sa…
Hade tänkt köpa och testa den där i år, ha bara hört gott om den! :)
AL sa…
Vackraste asken!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller