Tävla & Vinn

Jag har glädjen att idag presentera en tävling på min blogg i samarbete med ett företag jag gillar skarpt, nämligen Spira. De har många snygga tyger och andra produkter, bl a med jultema.




Spira har i år kommit med en snygg julig handduk som heter Lussekatt och du har nu chansen att vinna en samt en diskatrasa i mönstret bubbla röd. I vinstpotten finns 5 paket med en handduk och en disktrasa i varje. På söndag den 10 dec lottar jag ut 5 vinnare.

För att vara med och tävla skriv en kommentar och berätta vilket som är ditt favorit mönster hos Spira och varför. För att se alla fina mönster hos Spira, klicka HÄR. Vill du ha en extra chans att vinna berätta gärna om tävlingen på din blogg och använd bilden ovan (skriv i kommentaren om du länkar). Glöm ej mailadress i kommentaren.

Kommentarer

Åh jag vill självklart vara med och tävla!

Jag älskar STADEN i svart. Skulle gärna spänna det över en träram och ha som tavla!

e.nilsson.1978[at]gmail.com
Sofie sa…
Jag vill också vara med å tävla!

Jag har länge varit riktigt förtjust i "Julparad", finner inte de tyget på Spiras hemsida nu..
Glatt, superhärligt å alldeles underbart!

"Lussekatt" borde finnas som metervara, då hade det blivit nya gardiner till köket!


SofieNylander@hotmail.com
Sofie Nylander sa…
Hoppsan, Julkul hette det ju visst :)
Suzi sa…
Elefantdjungel turkos skulle bli perfekta gardiner i sonens rum:) synd att jag inte kan sy :P
Äe gärna med o tävlar!

www.suzettejohansson.blogg.se
Amandas jul sa…
Jag vill vara med! Gillar Kakariki röd - riktigt härligt mönster och färger!

amandasjul@hotmail.com
Petra sa…
Klart att jag vill vara med och tävla. Älskar Spiras tyger och har en hel del hemma. Många favoriter men just nu ligger STADEN på topp. Kan inte få nog av den...
Jenny sa…
Vill gärna vara med och tävla :)

Min favorit är Vinterskrud Grå, juligt men ändå enkelt och modernt. Fast det var många andra som jag gillade också.

God Jul önskar Jenny/ jennysjul@gmail.com
Anonym sa…
Jag är gärna med och tävlar!

Pompom pirri pirri är helt klart min favorit, fin färg och passar årstiderna, man kan ha den året runt!

Alexandra.tkauc@hotmail.com
Kerstin sa…
Min favorit är helt klart Kakariki röd! Jag har den som julgardiner och kuddfodral. Det jag gillar bäst med Kakariki är att det är ett mönster som känns stilrent och stämningsfullt och passar bra både före, under och efter julen. För mig är det jätteviktigt att julpyntet passar in i övriga inredningen. Min stil är en blandning av retro och nytt, och jag gillar när det är en perfekt balans mellan hemtrevlighet och avskalad smakfullhet.

alltomeds@live.se
Anonym sa…
Mitt favoritmönster hos Spira är alla gånger Tivoli multiröd! Färgerna piggar upp och skulle förgylla barnrummet här hemma. Även om Tivloi är favoriten finns det många mönster som tilltalar mig, jag skulle tex inte tacka nej till ett gäng soffkuddar i Pompom-mönstret (i olika färger).

Nu håller jag tummarna!;)

/Sara
HEJ
En annan Jönkpingbo hittade hit :)
Jag vill vinna staden svart. Så fin!

mail maria.nord@telia.com

Kram Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/
jag är med! min favvo: http://spirainredning.se/artiklar.asp?monster=Monster_Elefant_cerise.jpg

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-handduk-o-disktrasa.html
Sanna sa…
Haga grå/grön är min favorit. Den kändes väldigt jag och fanns i många olika saker så man kan verkligen matcha ihop mycket.
Jag har även gjort ett inlägg som du kan se här: http://cdwoman.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-anna.html
Hoppas du får en fin helg!
Sanna sa…
Så typiskt mig att ändå lyckas glömma mailadressen.

Cdwoman@gmail.com

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller