Julgranskulor

Vad är väl vackrare än röda kulor i granen? I helgen var jag och min man M på Åhlens och köpte röda fina julgranskulor;


Foto: AnnaJanson

Jag har varit runt i flera affärer, men många är av plast, eller så är de förpackade med mattakulor som jag och M inte vill ha. Åhlens har ett stort utbud av julgranspynt, kulor i flera färger och utförande. Ett besök på Åhlens är något jag rekomenderar vid inköp av saker till granen. Nu har vi bara gran, ljus, matta, julgransfot, glitter kvar...men det är ju fortfarande ett tag tills granen ska in...



Kommentarer

Anonym sa…
det är inte lätt att hitta saker när man verkligen vet vad man vill ha.

Jag håller på att dekorera egna julgranskulor nu :) Bevis kommer på min blogg så småningom.
Tankevågor sa…
Jag brukar köpa några nya kulor varje år för att komplettera. Mest handlar jag på NK och Åhlens, de har finast utbud tycker jag. De där röda ser riktigt fina ut.

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller