En smygande jullängtan

 Hej!

Hur har ni haft det sen sist? Hoppas ni haft en skön sommar och är laddad för höst och annat trevligt efterföljande! Visst känns det som att hösten är på intåg nu? Här har vi haft det runt 6 grader på morgonen och behov av vantar vid längre cykelturer på morgonen. Trots lite kyligare väder kan tidiga cykelturer i början av hösten vara fantastiska! Fast tidiga cykelturer blir det inte för min del på några veckor då jag har höger handled gipsad efter cykeloycka. Så kan det gå. Så just nu är det pekfingervals med vänster hand så det tar lite tid. Men det hindrar som sagt inte en lite julbloggsstart här, allt tar bara lite längre tid.

Jag gissar på att det är fler än jag som börjat blicka framåt mot julen. Spana efter julnyheter på webben. Börjat läsa julbloggar och följa julinstagram konton igen. Letar julpyssel på pintrest och letar spännande julrecept. Längtan till julmyset och allt vad det innebär. Vi har en underbar tid framför oss! En del kan tycka det är tidigt, men jag tycker det går alldeles utmärkt att kombinera en smygande jullängtan och njuta av sensommaren med massor av fint i naturen. För visst kan vi njuta av detta;

Bild: Annas jul

Samtidigt som vi börjar längta till detta;

Bild: Annas jul

Vad längtar du efter just nu i julväg och finns det något du gärna läser om i bloggen i höst?

//Anna



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller