Teadventskalendern 2017

Det blev en teadventskalender i år igen, för femte året om jag räknat rätt och från Nabo precis som tidigare. Varför ändra något som jag varit nöjd med? Jag längtar redan till att börja doppa mig igenom december. Sofie och Lizette som driver Nabo brukar tänka till angånde designen och har gjort det i år igen. Fin vinröd med gulddetaljer. Jag hade dock önskat den lite mer vindröds-röd snarare än brun-vinröd som jag uppfattar den. Jag tycker om smart förpackningsdesign och det nya i årets förbackning är hål på sidan för att lättare dra ut lådan inuti och sedan dölja hålet inifrån med den lilla boken om teerna med en vinröd baksida. Smart, snyggt och funktionellt!

Foto: Annajanson

Foto: Annajanson
För er som inte tycker denna tekalender faller er i smaken, men ändå vill ha en med te har Helene på bloggen I Love Christmas sammanfattat bra om fler olika tekalendrar, klicka HÄR för att komma dit.

Kommentarer

Definitivt bästa adventskalendern :)

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller