Jultidningar anno 2013

Kom på att jag glömt skriva om favoriter bland årets jultidningsinköp. Ska erkänna att jag köpt ganska få och gillar dem jag köpt. Har helt enkelt köpt favoriter från förr. Lantlivs Julnummer innehåller som vanligt mycket traditionell jul med fina stämningsbilder och goda recept. Gillar speciellt deras extra tidning Inred för Jul med Lantliv som kom med i år! Gav mig en hel del inspiration till mitt julhem! Hus&Hem brukar också vara ett ganska säkert kort. Ganska traditionellt men med lite mer färginslag och moderna ting. En bubblare iår, Christmas Craft var helt ok om man gillar papperspyssel som mig. Kanske inget jag köper igen, men ändå en helt ok tidning. Förmodligen blir detta ganska gammal skåpmat för de flesta då jag antar att julnummer 2 från varje tidning finns eller är på väg ut i affärerna nu. Vilka är era favoriter i år? Någon som köpt någon av de som kommer ut i dagarna och kan rekommendera?

Foto: AnnaJanson

Kommentarer

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag är också sååå laddad inför allt julmys!! Ha det gott! :)

http://ivantanpåjulen.blogspot.com

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller