En liten julhälsning på ett kort

Att få en liten julhälsning på kort innan jul är något jag gillar! Hela kylskåpet brukar vara tapetserat till slut och jag kan tipsa om att washi tejp är kanon att tejpa upp dem med! Brukar vara riktigt sorgligt att ta ner korten efter jul. Allt går hem hos mig, fotokort, egengjorda eller köpta, alla har sin charm! En sak som ni kanske märkt på bloggen är att jag inte är överförtjust i att göra egna julkort och vet inte riktigt varför då jag annars gillar att pyssla. Dock gillar jag att ta kort så senaste årens julkort till familj och vänner har varit på sonen. I år blir det favorit i repris så här med startat sökandet på en bra bild på sönerna nu i höst att fronta våra julhälsningar med via posten.

Mitt favorit ställe att beställa julkort på är Crimson och det har blivit vykorts julkort varje år utan kuvert, enkelt och snyggt tycker jag. Kortet från julen 2011 såg ut såhär;

Foto: Annajanson

Kommentarer

Vi brukar också beställa julkort från Crimson tycker att de är de bästa. Men jag har beställt sådana med kuvert men kanske man ska testa vykorts varianten i år
Frida sa…
Tack för tipset om smoothiesglasen!
Anna sa…
sv. Victorias jul - Tycker absolut du ska pröva vykortsvarianten i år! Enkelt och snyggt!

sv. Maries strålande jul - Tack!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller