Blossa alkoholfri glögg

Att få hem en flaska glögg på posten är aldrig fel. Att få den fint inpackad i svart låda med rött silkespapper och några glögg tilltuggs recept är ännu bättre. Igår framför Bonde söker fru prövades Blossas nya alkoholfria glögg. Både maken och jag tycker den smakar ungefär som Blossas vanliga orginal lättglögg smakar, alltså en helt ok glögg! Har inget att jämföra med så tanken är att inhandla någon annan och jämföra med det som är kvar i flaskan. Stort plus till denna är att den är helt alkoholfri, någon som är lite ovanligt bland alla lättglögger annars. Helt klart en glögg som kommer köpas igen!

Foto: AnnaJanson
Missa inte morgondagens inlägg, för då kommer veckans pyssel!

Kommentarer

ellen sa…
Vilken fin flaska, och vackert inslagen var den också! :)
Jenny sa…
Den ska jag nog testa, nu när jag inte får dricka alkohol.
Smarrigt, jag tycker att den alkoholfria glöggen är godast :)
Väl värt en test tycker jag det låter som, annars brukar alkoholfria glöggsorter vara väldigt söta, men jag fåår uppfattningen att du inte tycker det om denna.

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller