Länkkärlek - Ni betyder något för bloggen!

Tack Helena på julbloggen Hellys Jul för fina ord! I love your blog är inga dåliga ord och med fin motivering som lyder: "Julbloggaren som tar pyssel på allvar. Det är med stor spänning jag ser fram emot julens pyssel hon ska ta sig för. Vackra bilder och ett skrivande med mycket vänlighet."  Orden värmer mitt hjärta att du visar att det jag skriver, visar och berättar om betyder något för någon! Det är orden av kärlek som gör att bloggen lever, nu gör den det ett tag till =). För visst kan man fundera över ibland varför man lägger ner så mycket tid på en sådan här sak. Så klart vill jag dela med mig till er och ge er julstämning, men om ingen gillart, då känns det slöseri med tid. Så tack alla ni som visar att bloggen betyder något genom att kommentera och besöka den, ni håller den vid liv!


 Reglerna för utmärkelsen är
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Att välja ut favorit bloggar är inte lätt, jag vill ge kärlek till många för det är många bloggar jag läser. Men efter några dagars tänkande, här kommer lite länkkärlek till några bloggar som jag läser så fort de uppdaterar och jag känner verkligen har betytt/betyder något för mig och bloggen.

1. Hellys Jul: Jag fick utmärkelsen från dig, men gillar din blogg skarpt så det är svårt att hoppa över dig. Dina fyndiga rubriker och läsvärda text om allt som hör julen till ger mig inspiration och lust att skriva. De ger julbloggens rubriker en helt ny innebörd (kanske inte märks hos mig, men jag tänker numera mer på rubrikerna).
2. Scandinavian Christmas: Julbloggen som visar en stor dos med underbart vackra bilder och som skiljer sig från de flesta andra julbloggar gör det mig hela tiden nyfiken på nya inlägg. Bloggen ger mig inspiration att vilja ta kort! Ni har väl inte missat hennes pinterest sida? - där finns inspiration!

3. Mimmis Jul: Ur julbloggen för mig. Den första julbloggen jag hittade och började följa och en av de jag fortfarande följer. Kort och gott om mycket gör att jag gillar den! Förmodligen den blogg som fick mig att börja julblogga. Hoppas du kör hela säsongen i år med!

4. Johanna.B: Ingen julblogg - men ger mig inspiration. Har följt Johanna länge och hur hennes alster växer fram. Ni har väl inte missat hennes fina brickor, grytunderlägg mm? På bloggen tipsar hon om bl.a fina nya saker och inredning i en enkel och snygg stil, något som jag gillar. Ja hon ger mig inspiration/tips hur jag kan fixa fint och det gillar jag!

5. Hemma hos Katta: Ingen julblogg. Ibland blir alla färger, alla julhets, allt rött, grön för mycket när det närmar sig jul. Lull, lull till höger och vänster. Då kan jag tycka det är skönt att smita in på Kattas blogg och njuta av hennes ljusa lugna jul, vilket Katta ger i sin blogg när det närmar sig jul. För sedan ge mig ut i julens färger och stress igen.

Kommentarer

Helly sa…
Fina du! Tack snälla för dina värmande ord och jag håller helt klart med dig. Det är när man får veta att det man/jag/vi gör som det känns extra kul att fortsätta.
Och återigen, jag gillar verkligen det du gör, fortsätt så!
Kram!!
Johanna.B sa…
Tack snälla du! Vilken fin överraskning!

Kram
/Johanna
Sv: Tack snälla du! Jag är lite nervös samtidigt som det känns spännande att testa ny mark.

Kram!
och här kommer en till: http://tomtensdotter.se/2012/october/inte-sa-lite-mallig-2.html
AL sa…
http://scandinavianchristmas.blogspot.no/2012/11/thank-you.html

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller