Yrsnö och Idgran

I helgen var jag på IKEA och endast lite julsaker hade då börjat dyka upp. Får nog bli en sväng dit snart igen tror jag. På IKEAS hemsida kan man nu skåda många av deras julprodukter som är lite lite mer kitchigt än vanligt (se julgranspynt iform av granar). Ok egentligen inte allt kitchigt, men IKEAs jul brukar ofta vara lite mer robust än vad den är i år tycker jag. Det robusta finns kvar, men med lite mer glitter och figurer än vanligt. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om helheten än. Har dock hittat några favoriter.


Kollage: Bilder från IKEA

1. Glaslykta för blockljus 79kr 2. Adventsljusstake 49kr. 3. Halmbock 79kr 4. Papper 49kr. 5. Dekorations ren 19kr för 4st. 6. Dekorations julgranar 79kr. 7. Dekoration svampar 8st för 59kr. 8. Paketsnören 19kr. 9. Presentpåse 19kr.

Vad tycker ni om IKEAs julprodukter i år?

Kommentarer

Helly sa…
jag har inte kollat själv på deras sida men av vad jag ser här ser det ganska standard ut, varken till eller från. Inget jag kommer spring till butik för. Men kanske ska kolla in resten.
Dani sa…
Oj, jag var också på Ikea (Kungens Kurva) i lördags förmiddag och letade till och med julgrejer. Hittade dock inget alls till min stora besvikelse. Var var du någonstans?
Anna sa…
Jo Helena, du har nog rätt i att det ser ungefär som vanligt i IKEAs julsortiment, lite lite glittrigare dock =).

Dani, jag var på IKEA i Jönköping.

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller