Lagerhaus goes webshop

För alla er som gillar Lagerhaus finns idag en glädjande nyhet, de finns som webshop! De brukar ha mycket snyggt att slå in julklappar med, papper, snören, lådor, påsar, silkespapper mm. Jag hade ju turen att Lagerhaus "flyttade" med mig till Jönköping för ett år sedan. Alltid bra att slinka in där när man behöver inslagningsmaterial. Fast de har ju mycket annat snyggt också. Blir spännande att se deras julkollektion i år med bl a massa snyggt att slå in paketen med. Här kommer lite tips på vad du kan köpa redan nu och slå in julklapparna med:

Kommentarer

Jag är ett STORT Lagerhausfan och en av dom som efterlyst webshoppen. Blev så glad när jag såg att en skulle komma. Jag hoppas bara att de får in hela sortimentet att handla ifrån.
Jag håller med om att deras inslagningspryttlar är underbara. Ett annat tips är att gå dit EFTER jul när de rear ut alla julsaker för hälften eller mer!!!
Vad kul! Deras inslagningspapper är ju både fina och bra, mina favoriter.
tomtenissan sa…
Sv: Ja, lite julsaker hade iaf kommit till Köpenhamn, men kommer nog mer snart. Jag tänkte ta en resa i nov dit igen så då hoppas jag på mycket julfint.
Svensk Jul sa…
Åh jag älskar lagerhaus. Ska ta en titt :)
Helly sa…
Vi i familjen brukar ha som ett stående skämt på julafton att så fort ett paket från vår mamma ska delas ut säger vi: Nått piffigt från Lagerhaus? Hon borde ha stammisrabatt ;)
Amandas jul sa…
Ja, riktigt roligt med en webshop! Äääntligen! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller