Önskelista

Här är några saker jag skulle bli glad av att få i julklapp. Kanske kan det inspirera dig till din önskelista eller inspirera till julklappsköp till andra.

Kollage: 1. Temugg 50cl från Höganäs keramiks nya kollektion, 179kr. Jag önskar mig två vita. 2. Familjekalender från Isaform, 260kr. 3. Marimekkoskål klar, 249kr hos FÖRR. 4. Boken Monikas jul med massa fantastisk inspiration, 139kr hos Bokus. 5. Skål 0,5 liter från Höganäs keramisk nya kollektion, 129kr. Vill dock ha vita. Perfekt till frukostyoghurten! 6. Prenumeration på Elle Interiör. 7. Om någon skulle hitta dessa fina zinkgranar från Walther & Co skulle jag bli glad. 8. Snygga scarfar kommer behövas för att piffa upp amningstoppar framöver =). Denna snygga scarf är av märket Maya, finns hos Emma o Malena för 349kr. 9. Gillar Mailegs mininissarna skarpt. Finns för 79kr st hos Ellis Corner.

Kommentarer

SaraOtto sa…
Jag tycker absolut du ska köpa Måns julskiva :)
Ellen sa…
Elle interiör är en av världens bästa tidningar! En prenumeration av den skulle jag också vilja ha i julklapp!
Johanna sa…
MM det fanns en hel del där man ville ha! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller