söndag 28 november 2010

Första Advent

Första Advent är äntligen här, vilket betyder julens början och mys på hög nivå! Stjärnorna och ljusstakarna är på plats, nya ljusslingan i äppelträdet likaså. Hyacinter doftar gott i lägenheten, underbart! I dag blir det 30-årskalas (maken) med traditionsenligt årets första julbord här. Några nyheter på julbordet blir det allt, som jag får berätta mer om någon annan dag =). Nä, nu måste jag fortsätta hjälpa maken med maten.

Önskar er alla en riktigt Glad Advent!

Foto: AnnaJanson

4 kommentarer:

Linda/Candygirl sa...

Grattis till maken. Och vilken fin advensststake.

Therese sa...

Vilken fin adventsljusstake!

Hem och Lycka sa...

Så fint!

kram

Therese sa...

Ett försenat grattis till maken, å verkligen vacker ljusstake. Dessutom är jag riktigt nyfiken på nyheterna på julbordet... KRAM å ha en fin vecka!

Pärla julsaker

Min sjuåring pärlar för glatta livet på fritids och det verkar ha smittat av sig på hela gruppen. Kul tycker jag och det verkar som att juli...