Tidningar med massa julinspiration

Vilken vecka (eller nästan två) det blir med alla tidningar om julen som kommer ut i affärerna nu kommande dagar. Idag 26 okt kommer Drömhem och trädgård ut, den 28okt Allt i Hemmets julspecial, den 2 nov Lantliv med julinspiration samt Amelia jul den 4nov. Jag kommer förmodligen inte att köpa alla, men får nog kolla i affären vilken som verkar bäst. Oddsen ligger på Allt i hemmet samt Lantliv. Jag säger bara...tur att min opponering redan är klar på tisdag.

Lite julstämning kan man redan få om man går in på Allt i Hemmets hemsida där det går att ladda ner fina juletiketter och skriva ut för att fästa på julklapparna.

Kommentarer

Tina´s Jul sa…
Det är härligt med alla jultidningar som kommer :-) Igår köpte jag en hel drös :-)
Therese sa…
Jag älskar alla julmagasin! :) Köpte Drömhem & Trädgårds julspecial idag, ska läsa ikväll efter jobbet. :)
Therese sa…
Jag har köpt alla som kommit ut so far, men är minst nöjd med Allt i hemmet, så mitt tips är att du satsar på Lantliv och någon annan tidning. Jag gillade 101 nya ideers jul nr i massor, och även allers julmagasin. Drömhem & trädgård har jag dock ännu inte gått igenom... KRAM och lycka till med opponeringen!
Karolina sa…
Nu har jag hittat hit igen Anna:) Bra jobbat idag! Ses på torsdag! Kram Karolina

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller