Pressvisningar julen 2010

Det verkar som om många företag i Sverige har pressvisningar inför julen nu. Vi som inte blir bjuda får vänta ett tag till innan vi får se alla nya julprodukter, men en liten glimt kan man skåda om man kikar in på följande sidor som skriver om olika pressvisningar:

Bloggen Passion skriver om The Bodyshop pressvisning om sina julprodukter 2010.

Indiskas egen blogg skriver om sin pressvisning av alla deras färgglada julprodukter 2010.

Bloggen Lantliv i stan har besökt Åhlens pressvisning för julkollektionen 2010. Åhlens julsaker kommer komma fram i butiken v. 43 enligt vad jag hört.

Sen har även Dufvenkrooks presenterat sina nya glögger för året på sin hemsida. De har premiär den 1 nov. Den nya Dufvenkrooks orginal, lättvinsglögg är den som jag kommer att prova i år. De starkare sakerna lämnar jag till andra att pröva =).

Ps. Rösta gärna i höger kolumnen om vad du vill läsa om här i bloggen i år.

Kommentarer

Lisa sa…
Ja den är värt att prova! Ser att difvenkrooks är god enligt många, ska testa den med :)
Ylva sa…
åh har du dragit igång här igen, vad kul!!
Anna sa…
Ja Ylva, nu är det dax igen! Men bloggen går lite på halvfart för tillfället då jag skriver D-uppsats nu samt håller på och flyttar och väntar en liten till jul =). Men jag hoppas kunna hålla mig på benen och bebisen i magen så att bloggen kommer igång mer ordentligt i november.

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller