Blossas nya lättvinsglögger

Provade Blossas nya lättvinsglögger i helgen när jag var på besök hos min familj. Jag hade ganska stora förväntningar, kanske beroende på de snygga flaskorna. Tyvärr höll de inte riktigt upp till vad jag förväntat mig, dvs en riktigt härligt smaksatt glögg. De doftade glöggjuligt båda två, men Blossa Lingon smakade bättre än Blossa Apelsin. Min mor och systers kommentar om Blossa Apelsin var att den nästan smakade som outspädd apelsinsaft. Blossa Lingon växer ju mer jag provade den. Kanske är den riktigt bra när julen är slut, vem vet!?

Foto: AnnaJanson

Kommentarer

Hanneles jul sa…
Jag är väldigt förtjust i
Dufvenkrooks lättglöggar, smakar inte bara saft..
Anna sa…
Jag håller med dig om att dufvenkrooks glögger är goda. Dock smakade faktisgt dufvenkrooks lingon&blåbär (en av mina favoriter)lika mycket saft som blossas när jag jämförde i helgen. Dufvenkrooks är dock mycket godare!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller