Julmarknader 2009

Julmarknader brukar var trevlig att besöka i november/december för att höja julstämningen. Då jag bor i Göteborg blir det mest julmarknader här i området. Jul på Liseberg brukar alltid få sig ett besök samt Jul i Kvarnbyn de senaste åren. Här kommer några förslag på trevliga julmarknader i Göteborgsområdet (klicka på det röd markerade för mer information om varje marknad);
Några julmarknader runt om i Sverige;
Utanför Sverige finns många fina julmarknader, hittade en sida med lite mer info om några populära julmarknader i Europa, klicka HÄR. Jag ska i år besöka Köpenhamn och där även Tivoli vilket jag ser fram emot. Rapport om det besökt kommer säkert i bloggen när jag varit där i början av december.

Hittar jag någon mer spännande bra julmarknad kommer jag att uppdatera denna sidan, så är du intresserad av julmarkander ta en titt på detta inlägget ibland. Eller kanske har du något hett tips på en bra julmarknad (som har en länk)?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller