Jul i Kvarnbyn

Idag har jag, M och två vänner varit på julmarknad i Mölndal, närmare bestämt Jul i Kvarnbyn. Marknadsstånden var inne i vackra gamla industribyggnader vid Mölndalsforsen i Mölndalskvarnby. Inte jätte många marknadsstånd, men ändå inte förlite. Det var mysigt att strosa om kring där i skymningen! Blev nästan lite kär i en granbocken som stog utan för en av byggnaderna, den gick att köpa, men var skulle jag ha den isåfall!?



Kanske kan det bli något sånt om man blir med hus i framtiden... fast dyra är de förstås.

Hittade även en fin liten julgransprynad i dansk stil enligt lapp bredvid. Visst är den söt!?;


Öppet hade även ett företag som heter Lim och handtryck som gör finfina exlusiva tapeter. Där hittade jag ett ljuvligt inslagspapper och lite smågalen som jag är i fina inslagspapper var jag ju "tvungen" att köpa det. Ekologiskt var det med!

Kommentarer

Anonym sa…
Det blev Haga för oss.
Å vilken söt liten trumslagare :)

Tack för din rara kommentar inne hos mig! Blir så glad för alla spår besökare lämnar efter sig!

Varmt välkommen åter. Hit kommer jag igen :-) hi hi.

Kram Jes
Vad mysigt med julmarknad! Jag önskar att jag kunde gå på en sådan jag med :) Då får man en sådan härlig julkänsla! Ha en bra tisdag! KRAM
Anonym sa…
Hittade en rolig kalender alldeles nyss

www.pagen.se/julkalender

Mycket intressanta julfakta som passar bra in i din blogg

Tack för trevlig läsning
/Andrea

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller