Juletiketter från Röda Korset

Min mormor hade alltid etiketter från Röda Korset på sina julklappar och på senare år har jag nog blivit lite nostalgisk när det gäller dessa etiketter för ni vill jag ha dem med på min paket. För visst är det smidigt att ha ett gäng som man inte pysslar själv utan bara skriver på och sätter på paketet. Den snabba, men snygga lösningen i år är dessa etiketter! För i år är det en av mina favorit illustratörer hsom har gjort etiketterna, nämligen Jenny von Döbeln. Jag har flera av hennes print som tavlor i mitt hem så det är ett litet julklappstips om du tänkt ge en fin tavla till någon.

Bild: Röda Korset
 Etiketterna är som sagt smidiga med då man köper dem på nätet och får dem hem i brevlådan, alltså inget man ska pinna iväg till en affär och köpa. Pengarna från försäljningen går till Röda Korsets arbete. Fram till 19 december kan du beställa för att hinna få dem hem i brevlådan. Klicka HÄR för att köpa.

Kommentarer

De är verkligen söta och extra plus att de främjar Röda Korset!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller