~ 3 okt ~ Önskelista - topp fyra ~

Mest av allt just nu önskar jag mig ett färdig renoverat hus att flytta in i om en månad! Ska vi gå in på mindre köpbara saker till jul skulle jag ej tacka nej till följande:

Kollage med bilder från: Desireesoegaardphotography, Svenskt Tenn, Lapland Eco Store, Puurly
TAVLA/PRINT: Huset har fler väggar än lägenheten och jag drömmer om nya fina tavlor. Detta fotoprint som heter Skogen av Desiree Soergaard ger lugn och påminner mycket om skogarna jag gillar att gå i. VAS: Jag får många fina små blombuketter och tycker alla vaser jag har är förstora (blommorna drunknar). Jag tror den lilla vasen från Svenskt Tenn på sina 6cm skulle vara ypperlig för uppdraget. HANDDUKAR: Nu är vi fem i familjen och det skulle vara trevligt om alla kunde ha likadana handdukar. Dessa vita GOTS-märkta från Gripsholm finns med på önskelistan. VATTENFLASKA: Jag får låna Mickes vattenflaska när jag är i behov av en, tror det är dax att önska sig en egen favorit från Klean Kateen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller