Mer julklappstips med ekotänk!

Att ge sig ut i affärer en lördag i december innan jul är inget vidare enligt min mening om man ska köpa julklappar eller uträtta annat. Kan vara ok om jag bara ska strosar runt och julmysa, men annars är det lite mycket folk i min smak, speciellt på alla köpcenter. Därför är det tur att det finns många trevlig webbutiker! Idag kommer lite julklappstips från en favorit ekowebbutik, nämligen Medvetenmini. De har ett bra utbud när det gäller ekologiska barnkläder och andra barnprylar (äta, leka, inreda), men där hittas även finheter till vuxna som Rifle Paper Co. Klicka på bilden nedan för att komma till Medvetenmini, eller på länkarna under för att komma till specifik produkt.


Kollage med bilder från Medvetenmini

Många fina saker som Ebba plockat ihop i sin butik och det känns verkligen som om det finns en tanke bakom allt som tas in. Sakerna på bilden ovan hade jag blivit glad för om jag eller mina söner fått det under granen på julafton!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller