~7:e december - Favorit julbloggar/bloggar ~

Dag sju i Jessica på julbloggen Jul i Lalolands decemberutmaning är här och då en lite lista på favorit bloggar. Jag läser alldeles för många bloggar så det är svårt att plocka ut några för precis som Marie på julbloggen Maries Strålande jul skriver så utesluter man många bloggar genom att lyfta fram några vilket kan vara synd. Men samtidigt är det aldrig fel att säga att man gillar saker för att muntra upp för att fortsätta, så här kommer några favoriter som ganska länge har inspirerar mig med tankar, idéer och bilder;

Mokkasin

Så fint jag vill

Hemma med Helena

Johannas jul

Scandinavian Christmas

Min vita jul

Maries strålande jul




Sen tänkte jag be lite om ursäkt att jag är dålig på att svara på kommentarer och kommentera hos andra. Jag hoppas bli bättre på det och tänka mindre göra sen. Får väl se hur det går...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller