Vill önska er alla...

...en riktigt GOD JUL!

De senaste dagarna har innehållit mycket, paketinslagning, jobb, snowracer åkning, grötkväll hos goda vänner och nu har lilla familjen landat hos mina föräldrar och här börjar värmen bli märkbar med 17 vuxna och 3 barn. Vi är mitt inne i vad gottebordet har och erbjuda och njuter av massa gott. Paltkoma börjar bara bli förnamnet hur jag känner mig. Magen var ju redan full med bebis innan jag började så matplatsen är sämre i år.

Som sagt, jag hoppas att ni alla har en helt underbar jul med nära och kära och tar hand om varandra!

På återseende när vardagen återvänder igen, för nu ska jag fortsätta umgås med nära och kära!

Foto: Anna Janson

Kommentarer

Önskar dig en God jul och ett gott nytt år! :)
Erika Jonsson sa…
God Jul!!
Önskar dig och din familj en god fortsättning på julen.
AL sa…
Blev alldeles inspirerad av den här buffén. Så här ska jag göra nästa gång. Precis såhär. TAck!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller