Julgirlang med favoritsaker

Jag tycker det är svårt att hitta bra plats till alla fina små julhängen man lätt samlar på sig. Eller jag samlar på mig kanske ska skrivas. För allt får ju tyvärr inte plats i granen. Blev inspirerad av en bild från Bo Bedre och gjorde min egen julgirlang och hängde upp. Originalet hänger på bredden, men då jag ej har något bra fönster hamnade min på längden och satte lite färg på gardinerna!

Foto: AnnaJanson
Glad Lucia vill jag även önska er en dag som denna! Själv skulle jag varit på sonens lussefirande på förskolan nu, men istället sitter jag hemma med en febrig son.

Kommentarer

Vitae stilo sa…
Visst är det härligt med jul? Den sista tiden har jag nog nämnt julen i alla mina inlägg på bloggen ;-)
Gå gärna in och titta på...
www.vitaestilo.se

Kram
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vilken bra idé! Den tänker jag härma!
Hoppas sonen mår bättre idag!
Melodys matte

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller