Som ett barn på julafton..

Lite så kändes det att komma hem med en kasse fullproppade med roliga saker efter julbloggsträffen i fredags. Klart jag måste visa er och tipsa om saker som jag får chans att pröva.

Foto: AnnaJanson


Löpare med tomtar från Spirainredning, super fin och lite lagom modern samtidigt som klassisk! Döljer brännmärket i vårt matbord perfekt tror jag =). Ängelstämpel från Slöjddetaljer och Washitejp från Darling Things. Från Darling Things har jag köpt flera av mina washitejper då de har ett bra utbud. 

Missa ej rabatten hos Darling Things!

Nu kan även du köpa på dig ett lager av washitejp då Ylva som äger webbutiken Darling Things ger alla min kära läsare 10% på hela sortimentet fram till 20 dec! Perfekt att köpa lite tejp och papper till pysslet och julklappar till nära och kära. Missa inte den populära ljusslinga Happy Lights, super snygg tycker jag (står på min önskelista)! Ange koden "tomten" vid beställning för att få 10% på ett köp.


Foto: AnnaJanson
Först ut har vi Apoteket som vi fick Ekologsikt Roobios med smak av apelsin och nejlika, Ekologiskt julkaffe, Handcreme från Apoliva och Mascara från Nouba. Roobisos "teet" har smakats på och hamnar på mitten skalan. Inte det bästa och inte det sämsta jag smakat och med ett stort plus att det är ekologiskt. Då jag ej dricker kaffe, har jag ingen kommentar, men som sagt ekologiskt kaffe tycker jag är en super present i juletider. Handkrämen är jag positivt överraskad av. God doft av grönt äpple och mynta och går lätt in i huden och gör den mjuk trots att den är ganska tunn (dagens julklappstips!). Mascaran var toppen och få då min andra är slut, har dock inte hunnit skaffa mig en uppfattning om den än.

Foto: AnnaJanson
Korv  och glögg från resturangen Gubbhyllan på Skansen. Korven vet jag redan är god och misstänker att glöggen är det med. Sedan hittades även Skansens senap och Glöggkrydda. Har inte hunnit smaka, men julsenaper brukar falla mig i smaken som annars inte är så senaps tokig. Glöggkryddorna blir perfekt att lägga i någon god äppelmust! Litet ljus samt bulljus från julverkstan på Skansen, kan aldrig bli fel. Bulljuset (det lilla grenljuset) blir perfekt till sonens födelsedag då "tänna jus" är en vanlig fras i detta hem för tillfället.

Foto: AnnaJanson
Även Blossa tycker att vi ska ha lite glögg till jul och bjöd på Blossa alkoholfri glögg och Blossa Lingon. Båda har jag skrivit om tidigare, du hittar det HÄR och HÄR.

Som sagt, känns nästan som om jag fått mina julklappar redan, så stort tack till er företag som var med och sponsrade!!

Kommentarer

Johanna sa…
Ja, vi fick verkligen fina grejjer! Helt underbart:)

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller