Julskum Vinteräpple

Har ni prövat Cloettas nya Julskum för säsongen med smak avVinteräpple? Har precis fått tummen ur och köpte en påse för några dagar sedan. Ingen smak sensation på ett sätt, men de är lika goda som vanliga juleskum tycker jag. Äppelsmaken tycker jag man känner mest på slutet. Makens kommentar var att smakar juleskum olika? Jag trodde alla smaka likadant.

Foto: AnnaJanson

Det jag tyckte var lite roligt med själva påsen var att det var plats för frimärke och adress rader på baksidan! Nu undrar jag naturligtvis om det funkar att skicka den på posten utan emballage och tänkte pröva det. Någon som vill vara med i testet och bli mottagare av påsen? Skriv i så fall en liten kommentar med mailuppgift så kontaktar jag dig för adress uppgifter. Är ni många så drar jag lott på söndag bland er som kommenterat.

18/11 Drog lott ikväll bland de som ville vara med i testet och Suzette blir den som är med. Så nu är det snart bara att vänta på om den dyker upp hos henne.

Foto: AnnaJanson
Ps. Glöm inte att tävla om den fina Lucia illustrationen i förra inlägget!

Kommentarer

Anna L sa…
Innan man skulle tacka nej till juleskum... :D
dagotto__@hotmail.com
Lillie sa…
Jag kan gärna vara mottagare (a) Har inte provat dom innan och jag älskar juleskum :) lillie.walden@ymail.com
Anonym sa…
Klart jag vill vara mottagare och funkar det så ska jag köpa en och skicka vidare;)

www.suziettan.blogg.se
suzette.johansson@hotmail.com
Anonym sa…
Spännande smak, prövas gärna:)

Linda H
lindazz11@hotmail.com
Flippis sa…
Jag tyckte faktiskt inte de var särskilt goda. Dålig smak och det kändes helt fel och inte alls juligt. Lycka till ni andra som tävlar.
Åhh vill vara med!!! alex_andra7@hotmail.com
Thereses jul sa…
Jag har inte smakat på dem ännu. Tycker de har vart lite knepiga att hitta faktiskt...

theresesjul[a]hotmail.com
kajsasjul sa…
Var har du fått tag i den stora muffinsformen?? :)
Anna sa…
Blomkrukan i tunn veckad plast är köpt på Epok i Linköping. Finns även att köpa på nätet har jag sett: http://www.magasinhemmavid.se/sv/krukor/
Matilda sa…
Vill gärna vara med!
Bor i Finland och här får man ju inte tag på dessa (och inte de vanliga skumtomtarna heller för den delen)!

matildas.kafferep@gmail.com

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller