DIY servettring

Jag köpte en snöflingestans för en billig peng på panduro i helgen. Igår julpysslade jag och en godvän och jag satt och stansade ut flera snöflingor på rad och kom då på att det borde bli en snygg servettring. Sagt och gjort, har nu fixat några, vilket känns som ett ganska enkelt men snyggt pyssel. Snöflingorna som trycks ut blir snygga på bordet som dekoration. Det som behövs är snyggt papper, stans, lim, sax eller skärmaskin.

Foto: AnnaJanson

Foto: AnnaJanson
Hann även under julpysslet att ut öka samlingen med vikta papperssjärnor och hjärtan så snart har jag nog ett full lite adventsgran! Undra bara om granen överlever några dagar till då vattningen inte varit på topp det sista.

Foto: AnnaJanson

Kommentarer

Vilka söta pyssel du har gjort, alltid roligt med hammagjort. Kul att du vill vara med på efit :)
Patrik sa…
Hej!

Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)
Vi sa…
Vad fint det blev. Har du fått något mail från belysningsdesign ännu?
Det var jag som lämnade kommentaren
riktigt fint julpyssel! :) alltid kul att göra egna saker!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller