Det drar ihop sig

I helgen tittade vi förbi en lite mini julmarknad i Lomsjö utanför Jönköping där en familj/släkt varje år fixar och donar för att ge julstämning. Det gick att köpa tovade tomtar, granris, glögg, skorpor, saft, marmelad mm. Dessutom kunde man köpa lite gott julfika (hembakade lussekatter!)! Helt klart värt en lite eftermiddags utflykt om man är i närheten. Kameran var inte på min sida, men någon bild ficka jag, men tyvärr fick jag inte riktigt med stämningen som ändå fanns där. En tomte på dass och får i hagen underhålla även Jakob en liten stund.

Foto: AnnaJanson

Foto: AnnaJanson
Igår julpysslandes det med gamla kollegor och idag har det gjorts julköttbullar och vörtbröd till det stundande julbordet första advent. Det börjar dra ihop sig mot jul och jag känner att jag knappt hänger med i allt jag skulle vilja göra. Vad gör du för att hinna med allt kul du vill göra runt jul? Har du några tips?

Kommentarer

Kolla in på min blogg så får du se något roligt.

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller