Papperstejp och annat fint

I våras hittade jag fina klistermärken med djur på av märket Cavallini &Co. Klistermärkena är nu favoriter vid paketinslagning, speciellt till barn och har även tänkt använda dem till jul. Nu när jag tittar in på sidan blir jag även förälskad i deras tomte klistermärken, jag som nu för tiden sällan gillar tomtar konstigt nog. Perfekt med söta små klistermärken på paket, kuvert, adventskalendern, jag listan kan göras lång.

Bild: Cavallini &Co




Sen när jag tittar vidare hittar jag deras julpapperstejp set. Ett riktigt ha begär sätts igång och de skrivs upp på vill ha listan. Helt underbara är de och lite olika många andra motiv julpapperstejper jag sett. Nu är bara frågan var jag hittar dem (och kanske om jag verkligen behöver dem, men det förtränger jag). Djurklistermärkena hittade jag på Svenskt tenn i våras, kanske kan de ha dem. Annars kanske du som läser vet och kan tipsa mig vem som säljer Cavallini &Co? Gärna tips om du vet om någon webshop.

Bild: Cavallini &Co

Kommentarer

Åh så fina! Om du kommer fram till var man kan få tag på dem får du gärna föra budskapet vidare ;)
Flippis sa…
Men vad fina! Jag har kollat runt, men det verkar inte finnas återförsäljare i Sverige tyvärr.. däremot skickar Engelska Cox utomlands. http://www.coxandcox.co.uk/
Helly sa…
Köpte faktiskt sådana stickers i London förra året. Satte en på varje kuvert till julkorten. Det gjorde det annars tråkiga standardkuvertet lite roligare. Jättefina illustrationer.
Sara sa…
Tejpen finns på adlibris:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1574899198
Linda sa…
Hej!

Jag har drivit julbogg ett tag och har flyttat till en ny adress. Jag hittade precis din blogg och tyckte den var jättefin så därför tänker jag ha med den i min länklista :)

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller