Stjärnor

Stjärnor i fönstret tycker jag är underbart i juletid. När jag cyklade hem från jobbet går såg jag många fina stjärnor i fönsterna utmed min väg. Jag har två fönsterstjärnor i mitt hem och funderat på att köpa någon ny i år och båda jag tittat på kommer från Watt & Veke som har många fina stjärnor! Finns bl a på Village at köpa. När jag var inne på Watt & Vekes hemsida nyss hittade jag en fin ljusslinga med röda små stjärnor, inte helt fel i ett barn rum. Får väl se om det hinner bli någon ny stjärna.

Länk
Bild: Stjärnor från Watt & Veke

Kommentarer

Elin sa…
Hej!
Visst är det väl underbart med alla upplysta fönster såhär års? Och man vill gärna köpa något nytt.
Om du köper någon ny får du gärna dela med dig och tipsa om den var något att ha eller ej.
Något jag skulle vilja tipsa om är en tävling som finns på min blogg där du kan vinna Pernilla Wahlgrens underbara julbok "Pernillas jul" - tävla gärna du också? :)
Kram
Anna sa…
Jag meddelar om det blir något köp och om det var ett bra köp!

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller