Julig tygtavla

Med en tygtavla i jultyg kan du lätt få lite julstämning i ett rum. Kanske har du en tygtavla som hänger någonstans och vid jul kan du byta ut mot en lite juligare? Gårdagens pyssel bestod i att göra en tygtavla till vår vita hall. Trästommen som användes är 80x100cm, kostar runt 100kr och kommer från Clas Ohlsson. Tyget heter Stallet och är från Spira. Tyget är fasthäftat på baksidan, vilket går smidigt och enkelt! Har funderat länge på en tygtavla i det tyget och nu när jag äntligen bestämt mig hade det egentligen utgått ur stortimentet men via Spiras ägare fick jag tag i Swetrend som fortfarande säljer det och till ett jätte bra pris, 100kr/m. Att de dessutom har frifrakt är kanon!

Foto: AnnaJanson

Idag är det bak, städ och fram med Adventspynt som gäller. Kanske en liten tur på stan med kan hinnas med? Vakna tidigt idag så goda havrekakor samt saffransbiscotti är redan klara idag =).

Kommentarer

Therese sa…
Vilken hurtig morgon! :)
Anonym sa…
Jättefin tavla!
JAg håller faktiskt på att göra en jag också. Började förra helgen, men sen kom jobb och sjukdom emellan. Supersnyggt tyg du hittat också.
Nä, nu jobba lite mer så man får hem och jula av sig i helgen =)
Johanna sa…
Verkligen en jättefin tavla! :)
Therese sa…
Sååå snygg och stilren tavla, tygtavla är nått jag bums blev sugen på! KRAM <3

Populära inlägg i den här bloggen

Vika papperspåse

Pärla julsaker

Smällkarameller